دانلود جامع ترین جزوه شیمی مواد غذایی ویرایش جدید

دانلود جامع ترین جزوه شیمی مواد غذایی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
12mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه شیمی مواد غذایی ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه پاورپوینت شیمی مواد غذایی بر مبنای کتاب دکتر فاطمی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۳۸۵ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جامع ترین جزوه شیمی مواد غذایی ویرایش جدید

شیمی مواد غذایی

شیمی مواد غذایی، کاربرد اصل شیمی در سیستمهای غذایی است. تاکید روی شیمی ترکیبات غذایی زیاد مقدار غذا آب، کربوهیدراتها، چربیها و پروتئینها و کم مقدار ویتامینها، مواد معدنی، افزودنیها و واکنش متقابل آنهاست.

هدف از شیمی غذایی، انجام، تشدید و تسریع واکنش های مطلوب غذا برای ایجاد محصول نهایی مطلوب desired end product و جلوگیری یا کاهش واکنش های نامطلوب می باشد. برای رسیدن به این مهم، باید تمامی جوانب شیمیایی مواد غذایی را به طور جداگانه به خوبی شناخت و یک Model system در ذهن تداعی کرد .

اولین گام در این مسیر آنالیز ترکیبات Compositional Analysis می باشد.

از وظایف دیگر این علم شناخت موادی است که برای سلامتی خطرزا Health risk هستند و کنترل کردن آنها و نیز همچنین نگهداری مواد غذایی Food preservation میباشد.

وظیفه دیگر بهبود خواص حسی و افزایش ارزش افزوده Value added میباشد….

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر