دانلود پاورپوینت بررسی اثر عقود اسلامی مضاربه

دانلود پاورپوینت بررسی اثر عقود اسلامی مضاربه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
150kb
نویسنده
15,000 تومان 11,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بررسی اثر عقود اسلامی مضاربه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت بررسی اثر عقود اسلامی مضاربه و اجاره بر ابعاد بره وری و رضایت شغلی از دیدگاه حسابرسان می باشد که در قالب ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه

با ظهور اسلام در جامعه جاهلی آن زمان ، با اعلان فرمان بخوان که نمادی از علم و اندیشه بود، باور ها و ارزشهای نوین دین جایگزین باور های باطل ،حقوقو قوانین متحول وبستر های علم هنر و فن اوری شد. در چنین شرایطی سبک زندگی اقتصادی انسان نیز از اموزه های الهی این دین جدا نماند و اقتصاد اسلامی با تاکید بر تعاون، اخوت و همکاری و نفی هر گونه استسمار و گنج اندوزی ، منافع اقتصادی جامعه را دنبال میکند. از همین جهت موازین و دستورات مختلف اسلامی نیز می کوشد تا روابط اقتصادی عادلانه و مناسب میان مردم برقرار سازد و در همین راستا قرارداد های مختلی مانند مضاربه، اجاره، جعاله را مورد پذیرش خود قرار داد و احکام آنان را بیان نموده است.

فهرست و عناوین پاورپوینت بررسی اثر عقود اسلامی مضاربه و اجاره بر ابعاد بره وری و رضایت شغلی از دیدگاه حسابرسان:

مقدمه

تئوری نمایندگی

۱_ تضاد منافع میان کارگزار و کارفرما

۲-عدم تقارن اطلاعات در بازار کار

۳-اثرات انتخاب نامطلوب

۴-خطر اخلاقی

۵-عدم اطمینان و شراکت در ریسک

عقد اجاره

عقد اجاره در موسسات حسابرسی

عقد مضاربه

عقد مضاربه در موسسات حسابرسی

چند نمونه از مطالعات صورت گرفته در باب بهره وری

فرضیات مورد مطالعه در این پژوهش در باب : تاثیر عقد مضاربه و اجاره را باب رضایت شغلی و بعاد بهره وری مورد انتظار نیروی انسانی

نتایج آزمون فرضیه اول و دوم

نتایج آزمون فرضیه سوم و چهارم

نتایج آزمون فرضیه های فرعی پنجم و ششم

نتیجه گیری کلی و بحث

مطالعه بیشتر