دانلود جزوه باکتری شناسی تئوری در قالب فایل pdf

دانلود جزوه باکتری شناسی تئوری در قالب فایل pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
90,000 تومان 7,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه باکتری شناسی تئوری در قالب فایل pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه باکتری شناسی تئوری در قالب فایل pdf و در ۴۶ صفحه شامل نکات مهم از جلسات و مناسب برای تدریس اساتید تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

باکتری شناسی چیست؟

باکتری‌شناسی زیرشاخه‌ای از دانش میکروب‌ شناسی است که به مطالعهٔ شکل، ساختمان، دگرگشت و فیزیولوژی باکتری‌ها و همچنین رابطهٔ آن‌ها با انسان‌ها، جانوران و مواد بی‌جان طبیعت می‌پردازد. باکتری‌ شناسی شامل شناسایی، طبقه‌بندی و بررسی ویژگی‌های گونه‌های باکتریایی است.

باکتری‌ها گوناگون‌ترین و مهم‌ترین میکروارگانیسم هستند. شمار کمی از آن‌ها در انسان و جانوران و گیاهان بیماری‌زا است. به‌ طور کلی بدون فعالیت آن‌ها، حیات بر روی زمین مختل می‌شود. مطمئناً یوکاریوتها از موجودات زندهٔ باکتری‌ مانند به وجود آمده‌اند. با توجه به اینکه باکتری‌ها ساختمان ساده‌ای داشته و می‌توان به آسانی بسیاری از آن‌ها را در آزمایشگاه کشت داد و تحت کنترل در آورد، میکروب‌شناسان مطالعهٔ گسترده‌ای دربارهٔ فرایندهای حیاتی آن‌ها انجام داده‌اند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر