دانلود جزوه مبانی حسابداری بخش عمومی دکتر کامران فقیهی

دانلود جزوه مبانی حسابداری بخش عمومی دکتر کامران فقیهی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مبانی حسابداری بخش عمومی دکتر کامران فقیهی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین فایل جزوه مبانی حسابداری بخش عمومی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید می باشد که با فرمت پی دی اف در ۴۴ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

رزومه استاد کامران فقیهی:

دکتر کامران فقیهی متولد سال ۱۳۵۰ کارشناسی ارشد مدیریت مالی ۱۳۷۸- ۱۳۷۶ مرکز کارشناسی ارشد تهران مرکز ذیحساب امور اقتصادی و دارایی استان قزوین کارشناس رسمی دادگستری در امور مالیاتی میباشد و از سوابق تدریس ایشان شامل موارد زیر میباشد.

دانشگاه کار استان قزوین ۱۳۸۱-۱۳۷۹

دانشگاه رجا استان قزوین ۱۴۰۲-۱۳۸۱

دانشگاه البرز استان قزوین ۱۳۹۷-۱۳۹۴

دانشگاه غزالی استان قزوین ۱۳۹۷-۱۳۹۴

دانشگاه سهروردی استان قزوین ۱۳۹۷-۱۳۹۴

جزوه مبانی حسابداری بخش عمومی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید:

کلیات و مبانی حسابداری دولتی

طبق قانون اساسی وظایف مربوط به امور عمومی ، دفاعی و امنیتی ، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کشور بر عهده دولت  میباشد و دولت جهت اداره امور کشور اقدام به تشکیل سازمان های دولتی نمود تا از طریق ان وظایف و مسئولیت های فوق را به مرحله اجرا دراورد. سازمان های دولتی واحدهای سازمانی و تشکیلات مشخصی هستند که قسمتی از وظایف و مسئولیت  های دولت را بر طبق برنامه های مصوب انجام دهند .

امور عمومی: مجموعه ای از اولین وظایف عمومی دولت که موجب بر قراری عدالت ، حفظ نظم و امنیت داخلی ، تنظیم روابط خارجی،وضع قوانین و مقررات و اعمال حاکمیت دولت در تنظیم روابط دستگاه های دولتی با یکدیگر و مردم و همچنین تنظیم روابط مردم با مردم در برابر قانون میشود.

امور دفاعی و امنیتی: مجموعه ای از وظایف دولت بمنظور حراست از مرزها و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور از طریق دفاع نظامی و غیر نظامی

امور اجتماعی و فرهنگی: مجموعه ای از وظایف دولت در زمینه فراهم کردن امکانات زندگی بهتر برای افراد جامعه در شرایط مختلف جهت برقراری تعادل های اجتماعی و آموزش و پرورش عمومی ، بهداشت و درمان ،تامین اجتماعی و حفظ محیط زیست

امور اقتصادی: مجموعه ای از وظایف دولت در زمینه ایجاد امکانات تولید و توزیع و مصرف که از طریق ایجاد و توسعه ظرفیتهای اقتصادی کشور در جهت تحقق تعادلهای اقتصادی در جامعه را شامل میشود . مانند کشاورزی آب و برق صنایع و معادن بازرگانی نفت و گاز راه و ترابری پست و مخابرات جهانگردی و.

مطالعه بیشتر