دانلود پاورپوینت جامع نظارت و کنترل در مدیریت

دانلود پاورپوینت جامع نظارت و کنترل در مدیریت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت جامع نظارت و کنترل در مدیریت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت جامع نظارت و کنترل در مدیریت در قالب فایل ppt و در دو پاورپوینت جدا از هم در یک فایل زیپ و در مجموع ۵۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت جامع نظارت و کنترل در مدیریت

فهرست:

مفاهیم و تعاریف نظارت و کنترل

نظارت و کنترل ساختمان

انواع قرادادها و نوع تنظیم آن

تفاوت قرادادها و مقایسه ی بین آنها

اصول نظارت و کنترل:

مقدمه

از دوران کهن تا به امروز، مبحث اختیار یکی از اساس ی ترین مباحث مدیریتی به شمار می رود. آغاز گفتگو درباره سازمان ها، در مباحثی پیرامون ساختارهای تشکیلاتی و سازمانی، انگیزش، بهداشت و نگهداشت نیروی انسانی و …….مستلزم طرح مسئله ی اختیار است.

مکاتب مختلف مدیریت، از مدیریت علمی تیلور و دیدگاه دیوان سالاری ماکس وبر گرفته تا دیدگاه های اقتضایی مدیریت، مبحث اختیار را به اشکال مختلف در مباحث خو د مطرح نموده اند، زیرا که اختیار، الفبای اولیه اقدامات سازمانی و مدیریت و پایه ی مشرو عیت بخشی به فعالیت های اداری است،

اما نکته اساسی دراین است که هر جا اختیار مطرح شده است، امر نظارت و کنترل اجتناب ناپذیر بهنظر رسیده است، چرا که اختیار و نظارت دو روی یک سکه اند و هر جا اختیار تفویض گردد یقیناً باید در آنجا نظارت وجود داشته باشد وگرنه در تحقق رسالت و اهداف سازمان باید با دیده ی تردید نگاه کرد.

نظارت و کنترل یکی از اجزای اصلی مدیریت محسوب می گردد به طوری که بدون توجه به این جز سایر اجزا مدیریت، از قبیل بر نامه ریزی، سازماندهی و هدایت نیز ناقص بوده و تضمینی برای انجام درست آنها وجود ندارد.

در حقیقت زمانی که یک برنامه تهیه شد و برای اجرای آن سازماندهی به عمل آمد و رهبری و هدایت آن مشخص شد، انتظار این است که هدف های برنامه تحقق پیدا کند و در اجرای برنامه، اطم ینان وجود داشته باشد که روند حرکت دقیقاً بسوی اهداف تعیین شده می باشد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر