دانلود جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان

دانلود جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری Management Learning and Classroom دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۱۵۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان:

منابع اصلی

سرمدی، محمدرضا؛ صیف، محمدحسن. ۱۳۹۸ مدیریت کلاس انتشارات دانشگاه پیام نور

گرت، تریسی ۱۴۰۰ .مدیریت اثربخش کلاس درس، ترجمه نادرقلی قورچیان و همکاران. تهران: نسل آفتاب.

درایکورس، رودولف و همکاران ۱۴۰۰٫ مدیریت کلاس درس،ترجمه حمید علیزاده و علیرضا روحی. تهران: دانژه

منابع فرعی

کنراد، ادوارد. مدیریت کلاس در دبستان، ترجمه علیرضا کیامنشو کامران گنجی. تهران: رشد.
سیف، علی اکبر. روانشناسی پرورشی نوین. تهران: رشد

پیامدهای یادگیری: در پایان این واحد یادگیری، دانشجومعلم قادر خواهد بود:

۱- مدیریت کلاس درس را به عنوان یکی از وظایف اصلی معلم را در ابعاد مختلف تشریح کند.
۲- ساختار ارتباطات در مدرسه و کلاس درس را با موقعیتهای واقعی تبیین و تحلیل کند.
۳- فضای مناسب برای موقعیتهای مختلف را بر اساس اصول علمی و منطقی طراحی کند.
۴- برای موقعیتهای مختلف، طراحی زمان را بر پایه اصول علمی و منطقی انجام دهد.
۵- برای مقابله با مشکلات تحصیلی و رفتاری خاص دانش آموزان سناریوی مناسب ارائه کند.
۶- برای حل رفتارهای تعارض آمیز، روشهای علمی ارائه نماید.
۷- برای موقعیتهای مختلف، روشهای انضباط در کلاس درس را متناسب با شرایط پیشنهاد کند.

مقدمه ۱

تدریس و مفاهیم همنشین آن:
یادگیری
پرورش
آموزش
تدریس

توجه:

اگرچه هر نوع یادگیری به تغییر می انجامد، اما هر نوع تغییری یادگیری به حساب نمی آید. مثلا تغییرات ناشی از رشد، رفتار انعکاسی، خستگی، بیماری، مصرف دارو، تصادف و …
تغییر در صورتی یادگیری به حساب می آید که بر اثر تجربه یادگیری باشد.

یادگیری به سهولت از بین نمی رود و با تغییرات موقت رفتار که از عوامل انگیزشی، انطباق حسی و انگیزشی ناشی می گردد متفاوت است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر