دانلود جزوه برنامه سازی پیشرفته ویرایش سال ۱۴۰۲

دانلود جزوه برنامه سازی پیشرفته ویرایش سال ۱۴۰۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 9,800 تومان

دانلود جزوه برنامه سازی پیشرفته ویرایش سال ۱۴۰۲

دانشجویان گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه برنامه سازی پیشرفته نرم افزارهای ریاضی (با نرم افزارهای Matlab, R, Python) ویرایش جدید ۱۴۰۲ می باشد که در قالب پی دی اف در ۸۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست دانلود جزوه برنامه سازی پیشرفته ویرایش سال ۱۴۰۲:

فصل ۱ ( مقدمات برنامه نویسی

فصل ۲ ( شرط، حلقه، تابع

فصل ۳ ( ریاضی و آمار

منابع

برنامه‌نویسی پیشرفته

سیستم یک حوزه از برنامه‌نویسی است که در آن به طراحی و توسعه نرم‌افزارها و سیستم‌های پیچیده و پیشرفته می‌پردازد. این نوع از برنامه نویسی با تعامل با عوامل سخت‌افزاری سیستم، بهینه‌سازی عملکرد و امنیت سیستم و بهره‌برداری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته سیستم مرتبط است.

به عبارت کامل‌تر، برنامه‌نویسی پیشرفته سیستم به مجموعه‌ای از مفاهیم، تکنیک‌ها و الگوهای برنامه‌نویسی اطلاق می‌شود که برای طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت سیستم‌های پیچیده و بزرگ استفاده می‌شوند.

در این سطح از برنامه‌نویسی، توجه بیشتری به عملکرد، قابلیت مقیاس‌پذیری، امنیت و بهینه‌سازی سیستم‌ها اختصاص داده می‌شود. این برنامه‌نویسی برای توسعه نرم‌افزارهای بزرگ و پیچیده مانند سیستم‌های عامل، سیستم‌های توزیع‌شده، بانک‌های اطلاعاتی بزرگ، سیستم‌های مدیریت شبکه و سیستم‌های وب پیشرفته استفاده می‌شود. این فرادرس نیز با هدف آموزش برنامه‌نویسی پیشرفته سیستم به دانشجویان مهندسی برق، کامپیوتر و دیگر رشته‌های مرتبط تهیه و منتشر می‌شود.

فارغ از حوزه‌های مختلفی که برنامه نویسی پیشرفته سیستم در آن‌ها کاربرد دارد، یادگیری آن برای دانشجویان رشته‌های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، برق و رشته‌های مرتبط بسیار حائز اهمیت است.

اول آن که، برنامه‌نویسی پیشرفته سیستم به این درسته از دانشجویان امکان می‌دهد تا مفاهیم پیچیده‌تری از برنامه نویسی و عملکرد سیستم‌ها را فرا بگیرند. این مهارت‌ها به آن‌ها امکان می‌دهد تا به طور کامل درک کنند که چگونه سیستم‌های پیچیده کار می‌کنند و با مسائل امنیتی، بهینه‌سازی و مقیاس‌پذیری روبه‌رو شوند…

مطالعه بیشتر