پاورپوینت فصل چهارم مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد ترجمه حسن اسدی

پاورپوینت فصل چهارم مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد ترجمه حسن اسدی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
19mb
نویسنده
دسته بندی
25,000 تومان 14,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد ترجمه حسن اسدی می باشد که با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست پاورپوینت فصل چهارم مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد ترجمه حسن اسدی:

برنامه ریزی اماکن

برنامه ریزی برای اماکن موجود

مدیریت فضاها

فرآیندهای برنامه ریزی

حمایت اجتماعی

نیاز سنجی

استادیوم ها

باشگاه های ورزشی

مراکز ورزشی اجتماعی (محلی)

مجموعه های ورزشی (چندمنظوره)

استادیوم های گنبدی شکل

مطالعات امکان سنجی

درو ندادهای مورد نیاز برای یک مطالعه امکان سنجی

موقعیتهای مکانی آتی

ایجاد رقابت در منطقه

مرحله مقدماتی

فاز توسعه

دام بزرگ پروژه

ایجاد برنامه تجاری مؤثر شامل هفت مرحله است

استادیوم ومبلی

برنامه ریزی برای اماکن موجود

برای کمک به توسعه مکان ورزشی در مراحل آغازین میتوان یک مدیر را به خدمت گرفت تا وی مشکلات یا فرصتهای موجود در خلال فرآیند برنامه ریزی را شناسایی کند. برخی مدیران اماکن خاص به کار در مجموعه در حال ساخت می پردازند زیرا میخواهند فرصت برخورد با چالشها و شرایط جدید را داشته باشند.

برنامه ریزی برای اماکن ،موجود استفاده کنندگان فعلی و استفاده کنندگان بالقوه در آینده را شامل میشود.

در مورد برخی اماکن این فرآیند ممکن است خیلی ساده باشد. مدیر برخی اماکن مانند مدیر زمین اسکیت روی یخ به سادگی میداند چه رویدادهایی را در آینده برگزار خواهد کرد، از این رو میتواند برای آن برنامه ریزی کند.

مدیریت فضاها

مدیریت فضاها یعنی پرداختن به نیازهای آینده و رزرو کردن زمان و فضای مناسب که در واقع بهترین روش افزایش درآمد است ممکن است یک مکان ورزشی برای حمایت از نیازهای جاری به اندازه کافی بزرگ باشد ولی اگر فعالیتهای تازه ای افزوده شوند و فضای اضافی وجود نداشته باشد

مسئله دیگر در زمینه برنامه ریزی فضاها فضای نوسانی و فضای رشد است. فضای نوسانی به فضایی گفته می شود که در خلال ،نوسازی تغییرات یا طراحی دوباره در اختیار قرار میگیرد. مثالی در مورد فضای نوسانی گوشه سالن است که در موقع نوسازی اتاق نگهداری وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. فضای رشد به فضایی گفته میشود که در مجاورت فضاهای مورد استفاده فعلی قرار گرفته است و در صورت استفاده از آن بدون ساخت و ساز اضافی یا اجاره فضا می توان فعالیت ها را گسترش داد.

مطالعه بیشتر