پاورپوینت کتاب مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد (فصل دوم)

پاورپوینت کتاب مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد (فصل دوم)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد ترجمه حسن اسدی می باشد که با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کتاب مدیریت اماکن ورزشی گیل فرد (فصل دوم):

فصل دوم مدیریت اماکن

اهداف فصل

پس از مطالعه این فصل میتوانید

*درک کنید که مدیریت اماکن چیست و نقش مدیر اماکن کدام است؛

*پیچیدگی وظایف مورد نیاز برای مدیریت اماکن را بشناسید؟

  • آشنایی با مشتری که برای هدایت مؤثر اماکن مورد نیاز است را درک کنید؛
  • * .تأثیر نهادهای خارجی بر اماکن را درک نمایید.
  • بخشی از مدیریت اماکن به رویدادهایی که در حال حاضر دارای ارزش هستند و ارائه این رویدادها در جذاب ترین مناسبترین و بی خطرترین محیط ممکن میپردازد اماکن دارای مؤلفه های زیادی هستند وکوتاهی و قصور در مدیریت هر یک مصیبت بار خواهد بود۲۰۰۰۰ نفر را در یک میدان و بدون آماده سازی تصور کنید مشتریان عصبانی هستند و اماکن تحت تبلیغات منفی و مشکلات اقتصادی قرار دارند از این رو مسئولیت سنگینی بر دوش مدیر اماکن قرار گرفته تا اماکن بطور صحیح مورد بهره برداری قرار گیرند.

´PAF

اغلب بعنوان مدیریت اماکن شناخته میشود و افرادی که مدیریت اماکن ورزشی و اماکن عمومی وظایف و تکالیف مربوط به آن را انجام میدهند مدیران اماکن خوانده میشوند .مدیریت اماکن همچنین میتواند به مدیریت هر نوع مکان از ساختمان اداری گرفته تا یک بیمارستان با دانشگاهی با صدها ساختمان اطلاق شود مدیریت اماکن گستره عظیمی از امور نظام یافته از قبیل برنامه ریزی، طراحی اجاره دادن طراحی فضا مدیریت ،پروژه مدیریت عالی، مدیریت ساخت، مدیریت مالی بازاریابی اماکن مدیریت اجرایی و برنامه ریزی را شامل میشود، ولی تنها محدود به این موارد نیست) تیچولز و ،نوفری ۲۰۰۲مدیران اماکن بزرگتر اغلب باید زمان بیشتری را صرف بازاریابی و توسعه جریانهای فرعی کسب  درآمد (مواد غذایی خدمات و تجارت کنند و به زمان بندی رویدادها بپردازند به ویژه هنگامی که اماکن اجاره داده شده اند …

مطالعه بیشتر