دانلود پاورپوینت مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه

دانلود پاورپوینت مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمائید. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از پاورپوینت مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده :

مقدمه

خانواده در دوره های مختلف تاریخی در جوامع گوناگون وجود داشته و هم اکنون نیز به صورت هسته ای، گسترش یافته است، که کارکرد های مختلفی دارد.

در جامعه های گوناگون، این کارکردها و وظایف به دلایل فرهنگی، مذهبی ،اجتماعی و اقتصادی متفاوت است . در این قسمت با رویکرد اسلامی، به بررسی مهم ترین کارکردها و وظایف آن می پردازیم.

کارکردهای خانواده:

  • تأمین نیازهای روانی- اجتماعی (بهداشت روانی)

نیاز به آرامش و امنیت، ریشه در سرشت انسان دارد . داشتن زوج (همسر)برای هر فردی، موجب آرامش و امنیت خاطر است.ازدواج برای انسان نوعی کمال است و انسان بر اساس قانون آفرینش وحکم فطرت، برای تأمین نیازهای مختلف روانی – اجتماعی خود به ازدواج و تشکیل خانواده نیازمند می باشد.

پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده

  • تولید مثل و بقای نسل

حفظ بقای نسل از موضوع های مهم و ثمرات بزرگ ازدواج و تشکیل خانواده است. تولد انسان هایی که نیازمند تربیت و پرورش صحیح هستند از اهداف اساسی تشکیل خانواده می باشد.

  • تأمین نیازهای جنسی

هدایت و تأمین نیاز جنسی به طور صحیح، در سلامت جسم و روان و ایجاد تعادل روانی تأثیر زیادی دارد. بخشی از اساس تشکیل و تداوم خانواده غریزه جنسی است.ازدواج، مناسب ترین راه ارضای میل جنسی است در سایه ازدواج، علاوه بر تأمین نیاز جسمانی، فرد از لحاظ اخلاقی ، فکری و روانی نیز به آرامش می رسد . به همین دلیل تأمین نیاز جنسی از وظایف وکارکردهای مهم ازدواج است که نقش اساسی در حفظ تعادل خانواده و جامعه دارد.

مطالعه بیشتر