پاورپوینت فصل سوم اختلال های یادگیری هالاهان کافمن

پاورپوینت فصل سوم اختلال های یادگیری هالاهان کافمن
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان

کاربران گرامی محتوای این پست پاورپوینت فصل سوم کتاب اختلال های یادگیری هالاهان کافمن ترجمه علیزاده (واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه )می باشد که با فرمت ppt در ۱۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

قوانین بر ارائه آموزش ویژه حاکم هستند ؟

´اصلی ترین قانون حاکم بر خدمات آموزشی ویژه قانون آموزش افراد با ناتوانی هاست. این قانون فدرال برای اولین در سال ۱۹۷۵ توصیف و در سال ۱۹۹۰ ، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۳ مورد تجدید نظر قرار گرفت.

´قانون آموزش افراد با ناتوانی و قوانین فدرالی همواره قبل از هر چیز تایید می کنند که همه دانش امووزان با ناتوانی بایید ازآموزش عمومی مناسب و رایگان بر خوردار باشند. علاوه براین ، آموزش عمومی مناسب و رایگان و دیگر شرایط قانون اموزش افراد با ناتوانی باید منطبق بر نیازهای فردی تعیین گردند.

´بعد “رایگان” بودن در این قانون به این معناست که والدین یا سرپرست دانش آموزان در قبال ارائه خدمات ویژه ای که نیاز دارند هزینه ای دریافت نشود.

´واژه “عمومی” به این معناست که در مدارس دولتی با امکانات دولتی باشد .

´واژه ی “مناسب ” کمی مشکل به نظر می رسد . قانون آموزش افراد با ناتوانی ها به نوعی ار آموزش اشاره می کند که جهت برآورده کردن نیازهای فردی دانش آموز با ناتوانی طراحی شده است . هر نوع روش آموزشی، وسایل، تجهیزات و یا هر محیط آموزشی که برای یادگیری دانش آموز مورد نیاز است ،باید فراهم گردد.

´۳-۲ آموزش ویژه چگونه تعریف می شود ؟

´قانون آموزش افراد با ناتوانی ، آموزش ویژه را این تعریف میکند : آموزشی است که به طور ویژه برای برآوردن نیازهای فردی کودک با ناتوانی طراحی شده و هیچ هزینه ای برای والدین در بر ندارد .

دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ممکن است به آموزش ویژه ای نیاز داشته باشند ، زیرا مشکلات یادگیری آن ها در تکالیف تحصیلی مربوط به دلایلی است که غالبا مبهم هستند ، یا ممکن است ناشی از ناهنجاری های عصب شناختی باشند .

فهرست پاورپوینت فصل سوم کتاب اختلال های یادگیری هالاهان کافمن:

قوانین بر ارائه آموزش ویژه حاکم هستند ؟

اموزش ویژه چگونه تعریف می شود ؟

مولفه های دیگر آموزش ویژه

ناتوانی یادگیری در قانون آموزش افراد با ناتوانی ها ، چگونه تعریف  شده است ؟

فرایند سنتی شرایط بودن چیست ؟

حیطه های ارزیابی

راهبردهای ارزیابی

آزمون ها

برنامه آموزش انفرادی

مطالعه بیشتر