پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی (فصل اول)

پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی (فصل اول)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی (فصل اول)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای فایل پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته شامل پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی با موضوع هزینه یابی بر مبنای هدف می باشد که در قالب pptx؛ قابل ویرایش و در حجم ۱۸ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغییر می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Gerelateerde afbeelding

کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی از جمله منابع مهم درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان  هزینه یابی بر مبنای هدف می باشد که در حجم ۱۸ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی استفاده نمود.

بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:

چرخه عمر محصول

هزینه یابی هدف

نظریه صاحب نظران حوزه حسابداری مدیریت

مزایای استفاده از هزینه یابی هدف

مقایسه مبانی نظری هزینه یابی سنتی و هزینه یابی هدف

فرآیند هزینه های هدف از دیدگاه کوپر

مراحل تعیین قیمت و بهای تمام شده محصول در هزینه یابی سنتی و هدف

مراحل هزینه یابی هدف

مقایسه روش های هزینه یابی سنتی و هزینه یابی هدف

عناصر هزینه یابی هدف

مراحل اجرای فرآیند هزینه یابی هدف

تکنیک های مورد استفاده در فرآیند هزینه یابی هدف

نقش مدیر مالی بنگاه اقتصادی در اجرای هزینه یابی هدف

بخشی از متن پاورپوینت:

۱) در روش سنتی،قیمت بازار به عنوان بخشی از برنامه ریزی بهای تمام شده در نظر گرفته نمی شود،اما در هزینه یابی هدف،قیمت رقابتی در برنامه ریزی بهای تمام شده در نظر گرفته می شود.

۲) در روش سنتی،هزینه ها قیمت فروش را مشخص می کند،در صورتی که در هزینه یابی هدف،این قیمت فروش است که هزینه ها را مشخص می کند.

۳) در روش سنتی،برای کاهش هزینه ها به ضایعات و عدم کارایی توجه می شود اما در هزینه یابی هدف،طراحی،عامل با اهمیتی در کاهش هزینه ها است.

۴) در روش سنتی،مشتری در کاهش هزینه ها دخالتی ندارد،اما در هزینه یابی هدف،داده های مشتریان به عنوان راهنمایی برای کاهش هزینه ها محسوب می شود.

۵) در روش سنتی،به کار و فعالیت گروهی و مهارت های چند گانه توجهی نمی شود،اما در هزینه یابی هدف،وجود کار و فعالیت گروهی و مهارتهای چند گانه و آموزش های ضمن کار،بسیار مورد توجه است.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید
سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
ورود به سایت
0