آموزش گرامر زبان انگلیسی

آموزش گرامر زبان انگلیسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل:

آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت آموزش گرامر زبان انگلیسی برای دانش آموزان دوره راهنمایی، دبیرستان، داوطلبین کنکور سراسری، داوطلبینی که قصد شرکت درامتحانات MCHE, TOEFL  در ۵۰ صفحه ودر قالب pdf و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر درباره نویسنده:

استاد حامد رفیعی به عنوان مدرس و مشاور آیلتس فعالیت می کند. او با ۱۰سال سابقه تدریس و مشاوره آیلتس و نیز اجرای همایش های گوناگون در سطح کشور، داوطلبین بسیار زیادی را به اهداف زبانی خود رسانده است.

وی دارای مدرک Delta و Celta ازدانشگاه کمبریج انگلستان می باشد و مقاله های گوناگونی را در زمینه آیلتس و زبانانگلیسی به چاپ رسانده است.
از مهمترین فعالیت های وی می توان به پکیج تصویری اسپیکینگ اشاره کرد که تمامی تکنیک ها و موارد امتحانی مربوط به آزمون اسپیکینگ را در آن گردآوری کرده و به صورت تصویری آموزش داده است. به گفته وی هرکس با تماشای این محصول آموزشی قادر خواهد بود تا به نمره ۷ و بالاتر در آزمون اسپیکینگ دست یابد.

این جزوه برای چه کسانی مفید است؟
موارد این جزوه برای گروه های زیر مفید می باشد.
دانش آموزان دوره راهنمایی، دبیرستان، داوطلبین کنکور سراسری، داوطلبینی که قصد شرکت در امتحانات IELTS, MCHE, TOEFL یا سایر امتحانات مشابه را دارند. افرادی که قصد مصاحبه دارند و در نهایت فارسی زبانانی که نیاز به مکالمه زبان انگلیسی به شکل صحیح دارند

 

آموزش گرامر زبان انگلیسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر