طراحی و اجرای سقفهای تیرچه بلوک

طراحی و اجرای سقفهای تیرچه بلوک
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,300 تومان

توضیحات فایل

طراحی و اجرای سقفهای تیرچه بلوک

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت پروژه دستورالعمل طراحی و اجرای سقفهای تیرچه بلوک مشتمل بر ۲۵۵ صفحه تهیه و تدوین با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصری از طراحی و اجرای سقفهای تیرچه بلوک:

از هنگامی که استفاده از بتن در ساختمانسازی معمول شد، تلاش مهندسان برای به کار بـردن قطعـههـای پـیش سـاخته آغـاز گردید. این تلاش بیش از همه، متوجه پیش ساختگی سقفها شد. فن سقفسازی با استفاده از تیرچه و بلوک، در واقع ترکیبی اسـت از دو روش پیش ساختگی و بتنریزی در محل، که از لحاظ زمانی نیز دیرتر از دو روش یـاد شـده ابـداع شـده اسـت . در ایـن روش
سقفسازی، مزایای پیش ساختگی از قبیل سرعت ساخت، کاهش هزینه های قالب بندی و میلگردگذاری،کیفیت خوب قطعـه سـاخته شده در کارخانه ها، با جنبه های مثبت بتنریزی در محل، وبه ویژه نیاز نداشتن به جرثقیل، تلفیق شده است دفتر نظام فنی اجرایی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، با استفاده از نظر کارشناسان برجسته مبادرت به تهیه ی این نشریه کرده و آن را برای استفاده به جامعه ی مهندسی کشور عرضه نموده است.

در ایران، در چند سال اخیر با توجه به تکامل کاربردی مصالح ساختمانی، استفاده از تیرچه و بلوک درسقف، گسترش چشمگیری داشته است. سقفهای تیرچه و بلوک به دلیل عدم نیاز به قالب بندی و همچنین تشکیل یک دیافراگم صلب که باعث رفتار یکپارچـه اسکلت ساختمان در برابر نیروهای زلزله میگردد، از مقبولیت و کاربرد فراوانی در ساختمانها برخوردارند.

طراحی و اجرای سقفهای تیرچه بلوک

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر