پلان اتوکد پارک ساحلی

پلان اتوکد پارک ساحلی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

پلان اتوکد پارک ساحلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل حاوی پلان اتوکد پارک ساحلی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ شیت جامع و کامل با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

کاربرد مفاهیم پایایی و اهداف توسعه پایدار در جهت کاهش اتلاف انرژی و آلودگی محیط زیست در معماری، مبحثی به نام معماری پایدار را به وجود آورده است.

گسترش روز افزون ساخت و ساز و کاهش سرانه‌ی فضای سبز در شهرهای امروز به خصوص در کشورهای در حال توسعه برنامه‌ریزان شهری و معماران منظر را به این فکر انداخته است تا با ایجاد فضاهای سبز وسیع و عملکردی این مشکل را بر طرف کنند. سبزراه‌ها در این میان به واسطه‌ی وسعت و توزیع مناسب در محدوده‌ی طراحی و امکانات زیاد، راه‌حلی مناسب به نظر می‌رسند. شهرهایی که در کنار رودخانه و دریا شکل گرفته‌اند و در دراز مدت معماری خود را با توجه به این عنصر سازمان‌ دهنده شکل داده‌اند، دارای ساحل وسیع و بسیار مناسبی هستند که معمولا بر اثر توسعه‌ی نادرست قابلیت‌های خود را از دست داده و در برخی موارد رو به تخریب گذاشته است. در نوشتار پیش رو نگارنده بر آن است تا با نگاهی به گذشته سبزراه‌ها و پارک‌های خطی ساحلی، نمونه‌های موفق طراحی، فرصت‌ها و مشکلات آن‌ها، به تعدادی از معیارها و اصول مهم در طراحی این فضاها اشاره کند.

پلان اتوکد پارک ساحلی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر