گزارش کار آموزی ساختمان اسکلت بتنی – فلزی

گزارش کار آموزی ساختمان اسکلت بتنی – فلزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

گزارش کار آموزی ساختمان اسکلت بتنی – فلزی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کار آموزی ساختمان اسکلت بتنی – فلزی ویژه رشته عمران و عماری میباشد که با فرمت PDF در ۱۰۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫گزارش کار آموزی ساختمان اسکلت بتنی-فلزی‬‎

بخشی از متن گزارش کار آموزی ساختمان اسکلت بتنی – فلزی

منظور از ساختمان فلزی ساختمانی است که ستونها و تیرهای اصلی آن از پروفیل های مختلف فلزی بوده و بار سقف و دیوارها و جداکننده ها (پارتیشن ها)به وسیله تیرهای اصلی به ستون منتقل شده و به وسیله ستونها به زمبن منتقل گردد.

امروزه متداول ترین سازه های ساختمانی که مورد استفاده مردم جهت ساخت و ساز ساختمانها قرار میگیرد ساختمان های اسکلت دار میباشند بنابراین دانستن نکات اجرایی چنین سازه های متداولی برای مهندسین جوان امری کاملا مهم است از این رو سعی شده است برخی از نکات اجرایی سازه های فلزی و همچنین سوالات مربوط به این سازه ها را به شکلی بسیار ساده جهت درک راحت آن مطرح گردد.بدیهی است این مجموعه با تمام تلاش که جهت گرد آوری آن گردیده است خارج از اشکال نمیباشد.

امروزه به دلایل متعدد و مشکلات خاص کارگاهی و حتی محدودیت‌های زمانی مجبور به استفاده از تکنولوژی‌های خاصی برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی هستیم. یکی از این تکنولوژی‌ها، کفشک ستون است. این تکنولوژی یکی از راه‌های موثر و کاربردی برای اتصال ستون بتنی به فونداسیون است. برای این اتصال از بولت‌های پرمقاومت استفاده می‌شوند.

‌این تکنو‌لوژی برای بارگذاری‌های کم تا متوسط استفاده می‌شود و در بارگذاری‌های حجیم یا سازه‌های مرتفع کاربردی نیست و دارای مشکلاتی است.

این تکنولوژی به اندازه کافی مقاوم بوده ودر حین نصب ستون‌ها نیاز به مهار جانبی موقت ندارد. در این تکنو‌لوژی ابتدا ستون‌ها در کارخانه مربوطه و به صورت پیش ساخته و با نظارت دقیق ساخته شده و سپس به محل کارگاه منتقل می‌شوند.

مطالعه بیشتر