مطالعات کامل طرح تفصیلی طرح جامع شهر اهواز

مطالعات کامل طرح تفصیلی طرح جامع شهر اهواز
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

مطالعات کامل طرح تفصیلی طرح جامع شهر اهواز

در این پست دفترچه کامل گزارش ضوابط و مقررات طرح تفصیلی طرح جامع شهر اهواز از مطالعات طرح تفصیلی طرح جامع شهر اهواز که توسط مهندسین مشاور پژوهش و عمران تدوین شده است برای دانلود قرار داده شده است. این گزارش مطالعاتی در ۵۷۶ صفحه و با فرمت WORD می باشد ،در صورت نیاز می توانید این فایل را با کمترین هزینه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

 شرحی مختصر پیرامون شهر اهواز:

اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهرستان طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر می‌باشدکه به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید. اهواز در موقعیت جغرافیایی ۳۱ درجه و ۲۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ درجه و ۴۰ دقیقه طول شرقی، در بخش جلگه‌ای خوزستان و با ارتفاع ۱۲ متر از سطح دریا واقع شده‌است.

شهر اهواز با مساحت ۱۸۶۵۰ هکتار، به عنوان یکی از شهرهای وسیع ایران، محسوب می‌شود. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت ایران به‌شمار می‌آید، در اهواز مستقر می‌باشد، همچنین شرکت ملی حفاری ایران که بزرگ‌ترین شرکت حفاری کشور محسوب می‌شود نیز در اهواز متمرکز می‌باشد. برخی از بزرگترین کارخانه‌های مادر کشور در این شهر جای دارند. رودخانه کارون پرآب‌ترین رودخانه ایران، با سرچشمه گرفتن از کوه‌های بختیاری، با ورود به اهواز، این شهر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند.

راهنمای خرید و دانلود فایل طرح تفصیلی طرح جامع شهر اهواز:

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر