پاورپوینت سازه های پوسته ای

پاورپوینت سازه های پوسته ای
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت سازه های پوسته ای

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت بسیار کامل و با کیفیت سازه های پوسته ای شامل ۵۵ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

گوشه ای ازمطلب پاورپوینت سازه های پوسته ای

مقدمه

پوسته ها یکی از فراوانترین و متنوع ترین انواع فرم ها هستند که هم به صورت طبیعی ( همانند جمجمه موجودات ، لاک محافظ برخی حیوانات مثل لاک پشت یا حلزون یا تخم پرندگان یا خزندگان ) و هم مصنوع دست بشر( انواع سازه های پوسته ای با کاربری های گوناگون مثل انبار ها و سیلوها ، سالن های ورزشی ، فروشگاه های بزرگ ، خانه های مسکونی ، سد های قوسی ، بدنه هواپیما و کشتی و خودرو و …) در دنیای فیزیکی اطراف ما قابل مشاهده می باشند. در واقع پوسته ها سطوح هندسی غیر قابل انعطاف و ساخته شده از مواد سخت و محکم هستند که قسمتی از فضا را از بخش دیگر جدا کرده و یکی از عالیترین انواع سازه ها بشمار میروند.

در صنعت ساختمان سازی امروزی ، سازه های پوسته ای به سطح منحنی با ضخامت نسبتاً کم و جنس بتن مسلح ( در اکثر موارد) ، تخته های چند لایی ، پلاستیک ها و پلیمرها، اطلاق شده که فضای درون را از فضای بیرون جدا کرده بطوریکه فضای درون هیچ ستونی نداشته و در بیرون نیز شمع یا دیوار پشت بندی موجود نمی باشد .

سازه های ساختمانی پوسته ای معمولاً در شرایطی که بار وارده بر سطح سازه به صورت گسترده و یکنواخت بوده و فرم منحنی مورد نیاز میباشد ،بسیار کاربرد دارند .

عناوین کلی مطالب پاورپوینت:

مقدمه
– تاریخچه کاربرد سیستم های سازه ای پوسته ای در ساختمان سازی
– بررسی رفتار سازه های پوسته ای
– انواع سازه های پوسته ای از نظر فرم
– نمونه های از سازه های پوسته ای اجرا شده (داخل و خارج کشور)
– نحوه اجرای سازه های پوسته ای
– معایب و محاسن سازه های پوسته ای
– منابع و مآخذ

مطالعه بیشتر