توضیحات فایل:
دانلود رابطه محافظه کاری و بازده غیرعادی کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی اولیه در بورس
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروزه در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری با عنوان رابطه محافظه کاری و بازده غیرعادی کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی اولیه – IPOs – در بورس اوراق بهادار تهران می باشد که در قالب فایل ورد با قابلیت ویرایش ( آماده پرینت ) مشتمل بر ۱۲۵ صفحه نگارش شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.
چکیده:
حرکت بنگاه های اقتصادی به سمت بازارهای سهام عمومی جهت کاهش هزینه های تامین مالی، درکنار رشد تعداد شرکت های مشمول واگذاری در جریان خصوصی سازی، انجام مطالعات بیشتر درارتباط با عوامل موثر بر این حوزه و قیمت گذاری سهام این شرکت ها را مورد توجه قرار داده است. در این راستا،پژوهش حاضر به بررسی رابطه محافظه کاری و بازده غیر عادی کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی اولیه در بورس اوراق بهادار تهران و همچنین، تاثیر سطوح عدم تقارن اطلاعاتی موجود بین ذینفعان درگیر در فرایند عرضه های عمومی اولیه بر رابطه فوق، می پردازد.
فهرست مطالب دانلود رابطه محافظه کاری و بازده غیرعادی کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی اولیه در بورس
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه.. ۱
۲-۱- بیان مسئله.. ۲
۳-۱- اهمیت وضرورت تحقیق… ۳
۴-۱- پرسش تحقیق… ۴
۵-۱- فرضیه های تحقیق… ۴
۶-۱- اهداف تحقیق… ۵
۷-۱- روش کلی تحقیق… ۶
۸-۱- قلمروزمانی،جامعه ونمونه آماری… ۶
۹-۱- روش جمع آوری اطلاعات… ۶
۱۰-۱- روش تجزیه وتحلیل دادهها. ۷
۱۱-۱- مدل تحقیق… ۷
۱۲-۱- شرح واژه هاومتغیرهای تحقیق… ۸
۱۳-۱- ساختارکلی تحقیق… ۱۳
خلاصه فصل… ۱۳
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
۱-۲- مقدمه.. ۱۵
۲-۲- محافظه کاری… ۱۶
۱-۲-۲- تعریف محافظه کاری و مفهوم آن.. ۱۶
۲-۲-۲- دلایل محافظه کاری.. ۲۰
۳-۲-۲- دیدگاه های مرتبط با محافظه کاری.. ۲۱
۴-۲-۲-محافظه کاری مشروط و نامشروط.. ۲۶
۵-۲-۲- معیارهای اندازه گیری محافظه کاری ۲۸
۳-۲- عدم تقارن اطلاعاتی… ۳۱
۱-۳-۲- مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی.. ۳۱
۲-۳-۲- نظریه عدم تقارن اطلاعاتی.. ۳۳
۳-۳-۲- معیارهای ارزیابی عدم تقارن اطلاعاتی.. ۳۵
۴-۲-محافظه کاری و عدم تقارن اطلاعاتی… ۳۶
۵-۲- عرضه عمومی اولیه.. ۳۷
۱-۵-۲- مفهوم عرضه عمومی اولیه. ۳۷
۲-۵-۲- فرایند کلی عرضه های عمومی اولیه. ۳۸
۳-۵-۲- روش های عرضه های عمومی اولیه. ۳۹
۴-۵-۲- ناهنجاری های عرضه های عمومی اولیه. ۴۱