دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت منبع جدید

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت منبع جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت منبع جدید

لینک دانلود محصول جهت حمایت از حقوق مولفین و ناشرین حذف گردیده است.

در این پست کتاب دانش خانواده و جمعیت را برای شما عزیزان آماده کرده ایم، کتابی است که در تمامی رشته های دانشگاهی مشترک می باشد. این کتاب مجموعا در ۲۵۰ صفحه خدمت شما عزیزان ارائه می گردد که توسط جمعی از نویسندگان به رشته تحریر درآمده است که اسامی این نویسندگان در قسمت مولفین نوشته شده است و شما هم اکنون می توانید این کتاب درس دانش خانواده و جمعیت را از فروشگاه سایت ما دانلود کنید و تسلط خود را در این درس افزایش داده که باعث می شود استرس کمتری سر جلسه امتحان داشته باشید و در نتیجه نمره بهتری از این درس کسب کنید.

Image result for ‫دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت منبع جدید‬‎

شرح مختصر:

این کتاب دربردارنده مجموعه ای از دانشهای شناختی، مهارتی و رفتاری است که میتواند آگاهی بخش دانشجویان در عرصه های مختلف نهاد خانواده، قبل و بعد از تشکیل خانواده باشد. مهارت ها و آمادگی های قبل از ازدواج و نحوه مدیریت عاطفی،اخلاقی و رفتاری پس از ازدواج ازجمله مباحثی است که کتاب حاضر عهده دار آن است.

در این کتاب ضمن توجه دادن به مهار تهای ارتباطی که بین اعضای خانواده ضروری است، مسائلی چون آگاهی های حقوقی، دانش ها و مهارتها در اقتصاد خانواده و نحوه حل مشکلات و آسیب های خانواده در عرصه های مختلف نیز مباحثی ارائه گردیده است.

این کتاب که با تلاش جمع نویسندگان و با تمرکز بر اشکالات و دیدگاه های اساتید سراسر کشور مورد بازنگری و ویرایش مجدد قرار گرفت، به کوشش اساتید محترم آقایان دکتر امیرحسین بانکی پورفرد، دکتر محمود حکمت نیا، دکتر محمدجواد محمودی و خانم ها زهرا آیت اللهی، شیما سادات حسینی، دکتر مونس سیاح، دکتر بتول نامجو تدوین شده است.

مطالعه بیشتر