دانلود کتاب فارسی میکروبیولوژی عمومی جاوتز (خلاصه)

دانلود کتاب فارسی میکروبیولوژی عمومی جاوتز (خلاصه)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود کتاب فارسی میکروبیولوژی عمومی جاوتز (خلاصه)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه ای خلاصه و جامع از کتاب فارسی میکروبیولوژی عمومی جاوتز در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت مشتمل بر ۶۴ صفحه به زبان فارسی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

این کتاب تقریبا تمام میکروارگانیسم ها یعنی باکتری ، ویروس ، انگل و قارچ ها را پوشش می دهد ولی بیشترین توضیحات در مورد باکتری ها است و در این مورد تقریبا جامع است اما سایر میکروارگانیسم ها را هم به صورت نیمه خلاصه توضیح داده است ، علاوه بر اینها کتاب فصل هایی در رابطه با ایمنی شناسی و روش های آزمایشگاهی میکروب شناسی نیز دارد.

میکروبیولوژی یا میکروب شناسی (Microbiology) علمی است که درباره میکروارگانیسمها یا جانداران ذره ‌بینی بحث و گفتگو می‌کند. جانداران ذره‌ بینی به کلیه موجوداتی اطلاق می‌شوند که به علت کوچک بودن ابعاد فقط با ذره بین یا میکروسکوپ قابل مشاهده هستند.

تنوع بیولوژیکی در میکروارگانیسمها بیش از سایر موجودات می‌باشد. میکروارگانیسمها موجوداتی هستند که با چشم غیر مسلح مشاهده نمی‌شوند. شکل ، عمل و خصوصیات بیوشیمیایی یا مکانیزم ژنتیکی آنها ، بر اساس محدودیتهای مولکولی بنا شده است. میکروبیولوژی راههای مفیدی را برای شناسایی میکروارگانیسمها فراهم ساخته است.

دانلود کتاب فارسی میکروبیولوژی عمومی جاوتز بصورت خلاصه

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر