جزوه و سوالات آموزش مهارتهای حرفه ای پیام نور

جزوه و سوالات آموزش مهارتهای حرفه ای پیام نور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات آموزش مهارتهای حرفه ای پیام نور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس آموزش مهارتهای حرفه ای بر اساس کتاب توسعه مهارتهای مدیران ( مواردی که مدیران بزرگ می‌ دانند و به آن عمل می‌ کنند) ترجمه مهدی الوانی , عباس ابراهیمی , علی جمالی بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات محصول:

  • جزوه دستنویس دانشجو از درس آموزش مهارتهای حرفه ای بر اساس کتاب توسعه مهارتهای مدیران تا فصل چهارم در حجم ۲۵ صفحه
  • مجموعه نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور درس آموزش مهارتهای حرفه ای با پاسخنامه (بروزرسانی تا  سوالات سال ۹۷)

 

نگاهی اجمالی بر کتاب :

کتاب توسعه مهارتهای مدیران : مواردی که مدیران بزرگ می دانند و به آن عمل می کنند ، به نویسندگی بالدوین ، بومر ، رویین با ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی و … توسط انتشارات سمت منتشر شده است. کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مهارتهای مدیران» به ارزش ۳ واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی ، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

ارزش دانش مدیریت در توانمندسازی مدیران و ایجاد مهارت در آنان برای اثربخشی سازمانی است. کتاب حاضر به گونه‌ای جامع و کامل، مهارتهای مدیران را با نثری روان و ساده به مخاطبان ارائه می‌کند و در فصول مختلف آن مهارتهای مدیریت را از زوایای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. همچنین به طور کاربردی به نحوه توسعه مهارتهایی می‌پردازد که مدیران در محیط کاری خود به طور متعدد با آن مواجه‌اند. در این راستا ابتدا با زبانی ساده مفاهیم اساسی مدیریت تشریح و سپس به کاربرد آنها در محیط عمل پرداخته می‌شود.

فهرست :

مقدمه مترجمان
بخش اول: مهارتهای شخصی
فصل اول: اثربخشی فردی
فصل دوم: ارتباطات
فصل سوم: حل مسئله و اخلاقیات
بخش دوم: انگیزش
فصل چهارم: انگیزش
فصل پنجم: مدیریت عملکرد
فصل ششم: قدرت و نفوذ
فصل هفتم: رهبری
بخش سوم: مهارتهای گروهی و سازمانی
فصل هشتم: تنوع و اثربخشی تیمی
فصل نهم: تعارض و مذاکره
فصل دهم: ایجاد تغییر

مطالعه بیشتر