کارآفرینی تأسیس شرکت نوید مهاجر با فرمت word

کارآفرینی تأسیس شرکت نوید مهاجر با فرمت word
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

کارآفرینی تأسیس شرکت نوید مهاجر با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه پروژه و کارآفرینی تأسیس شرکت نوید مهاجر می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۱۳۰ صفجه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن نمونه پروژه و کارآفرینی تأسیس شرکت نوید مهاجر:

خلاصه پروژه :

شرکت سهامی نوید راهبر مهاجر (سهامی خاص) برای انجام فعالیت های خود در راه اقدام بود اما قبل از انجم فعالیت نیاز به تأسیس و راه اندازی دستگاه های خود داشت و سرانجام در اوایل سال ۸۱ بعد از خرید زمین در شهرک صنعتی (اراک) در ۳۰ متری جاده تهران اقدام به خرید دستگاهها و ماشین آلات کرد و تا پایان سال ۸۱ به اتمام رساند . پس از تصویب طرح و عقد قرارداد تا پایان اسفند ۸۱ عملیات اصلی شرکت در فروردین ۸۲ (طبق جدول ۲۲) آغاز شد .

کلیه موارد اساسنامه بررسی و بر طبق قانون تجارت تنظیم گردید .

پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره ، مشخص کردن سهام با نام و انتقال آن ، سرمایه در گردش ، امضای اعضا و تشکیل جلسات مجمع عمومی اندوخته قانونی ، سود خالص ، ترازنامه و دیگر موارد محصولات تولیدی این شرکت که انواع دستگاههای نوارنقاله بود مشخص گردید که طول تقریبی آنها ۳۵ می باشد و بر حسب نوع استفاده می شوند و کابردهای متنوعی دارند برای مثال دستگاه فوق جهت خط مونتاژ موتور خودرو پژو می‌باشند .

مواد اولیه برای تولید انواع این دستگاه پلیت بانمه های ۱۰ و ۱۲ میل‌گرد با سایز ۲۰ ، ۳۵ و … اجزای کنترلی ، انواع پیچ و مهره ، تسمه لاستیکی ، الکتروموتور ، چرخ زنجیر ، شیلنگ و غیره می باشد . در ضمن محصولات شرکت نیازی به بسته بندی ندارد .

پس از تمام شدن روش تهیه نوبت به محاسبه مراحل دیگر از جمله هزینه های تولید ، حقوق و دستمزد ، استهلاک ماشین آلات ، هزینه های متفرقه و در نهایت همه  اینها نرخ فروش محصول تهیه گردیده و جدول نسبتها (به شرح صفحه ۸۳ و ۸۴) محاسبه می‌شود.

و در اتمام مراحل حساب ترازنامه و صورتحساب سود و زیان تهیه و به پرونده شرکت سهامی نوید راهبر مهاجر اضافه گردیده و پرونده را تکمیل می کند .

فهرست کارآفرینی تأسیس شرکت نوید مهاجر 

مقدمه
پرسشنامه جواز تاسیس
خلاصه گزارش
معرفی شرکت
۲-۱ مراحل اولیه تاسیس شرکت
۳-۱ برنامه زمان بندی اجرای طرح
۴-۱ اساسنامه شرکت
۵-۱ هزینه های قبل از بهره برداری
۶-۱ سرمایه در گردش
۷-۱ محوطه سازی و زمین
۸-۱ ساختمان
۹-۱ تاسیسات
۱۰-۱ هزینه سرمایه گذاری طرح
معرفی محصول
۲-۲ ظرفیت تولید
۳-۲ برنامه تولید
عنوان
۴-۲ مواد اولیه
۵-۲ روش تولید
۶-۲ دیاگرام تولید
۷-۲ ماشین آلات و تجهیزات
خلاصه بررسی مالی 
هزینه های تولید
حقوق و دستمزد
استهلاک
فروش
جدول نسبتها
گردش وجوه نقد
ترازنامه
سود و زیان

مطالعه بیشتر