خلاصه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد دوم توربان بهمراه نمونه سوالات

خلاصه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد دوم توربان بهمراه نمونه سوالات
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد دوم توربان بهمراه نمونه سوالات

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد دوم توربان در ۴۲ صفحه بهمراه نمونه سوالات درس فناوری اطلاعات با کد درس ۱۲۱۸۳۵۶ ادوار گذشته دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد دوم توربان بهمراه نمونه سوالات

از منابع کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت فناوری اطلاعات جهت شرکت در کنکور ارشد فراگیر پیام نور 

افرایم توربان، دانشگاه هاوایی در منوآ

دوروتی لیدنر، دانشگاه ب یلور

افرایم مک لین، دانشگاه ایالتی جورجیا

جیمز وترب، دانشگاه صنعتی تگزاس

در دهه گذشته شاهد یکی از مهم ترین انقلاب های تکنولوژیک در عصر مدرن بوده ایم: انقلاب وب . وب تنها نحوه انجام کار، مطالعه، بازی و اداره زندگی مان راتغییر نمی دهد؛ بلکه با سرعتی بیشتر از انقلاب های دیگر (مانند انقلاب صنعتی) تأثیرات عمیق تری را ایجاد می کند. برای مثال، چهار سال پیش، وبلاگ نویسی پدیده ای نوظهور بود. امروزه بیش از دو میلیون وبلاگ نویس روی وب فعال هستند. در فناوری رو به رشد دیگری، اَپل طی اولین سال فعالیتش بیش از ۱۰۰ میلیون فروخت. اینها همه، تنها قله ای از کوه یخ است . انقلاب وب به وسیله فناوری اطلاعات تسهیل گشته است.

ویرایش پنجم کتاب فناور ی اطلاعات برای مدیریت، به اصول بنیادین سیستم های اطلاعات مدیریت در سایه این پیش رفت های جدید می پردازد . برای مثال یکی از تغییرات مهمی که در فناور ی اطلاعات رخ داده، قابلیت ارائه سیستم ها روی اینترنت است. این گزینه که توسط ارائه دهندگان خدمات نرم افزاری فراهم می شود، برای مدیران هوشیار در اقتصاد دیجیتالی گزینه ای استراتژیک است . هدف اصلی این کتاب،آماده سازی مدیران و کارکنان سازمان های نوین برای درک نقش فناور ی اطلاعات در اقتصاد الکترونیکی است.

مطالعه بیشتر