دانلود خلاصه کتاب استراتژی قیمت‌گذاری رد هولدن، مارک برتون

دانلود خلاصه کتاب استراتژی قیمت‌گذاری رد هولدن، مارک برتون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
451kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب استراتژی قیمت‌گذاری رد هولدن، مارک برتون

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب استراتژی قیمت‌گذاری نویسندگان رد هولدن، مارک برتون در ۳۱ صفحه فایل pdf می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود خلاصه کتاب استراتژی قیمت‌گذاری رد هولدن، مارک برتون

شرح مختصر:

کتاب حاضر درباره تدوین و کاربرد استراتژی‌های قیمت‌گذاری در کسب و کار نوشته شده است. نویسنده در کتاب با تلفیق هنر و دانش بازاریابی، دَه قانون را برای قیمت‌گذاری معرفی می‌کند. این قوانین عبارت‌اند از: جایگزینی خودمثبت‌بینی با عادت تخفیف‌دهی، شناختن ارزش کالاهای ارائه شده به مشتریان، تعیین قیمت‌ها در مواقع مختلف، تعدیل در قیمت‌گذاری به منظور رضایت مشتریان، کارآیی کنترل هزینه‌ها برای افزایش سوددهی، رشد و افزایش انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات متفاوت، مجبور کردن رقبا برای واکنش نشان دادن در برابر قیمت‌های انتخاباتی شما، متقاعد کردن مشتریان، قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش، تمرکز بر ارزش منحصر به فرد کالای شما بر مشتریان.

این کتاب، به رهبران کسب‌ وکار کمک می‌کند تا بتوانند در مقابل تخفیف‌های بی‌معنی و نا مطلوب بایستند،‌ با مشتریان خستگی‌ ناپذیر مذاکره کنند و از ارزشی که سخت برای خلق آن کوشیده‌اند، دفاع کنند.
کتاب حاضر برای مدیران فروش و همچنین تمامی علاقه مندان به حوزه فروش مناسب می باشد.

موضوع کتاب:

بازاریابی، بازاریابی و فروش، استراتژی

درباره کتاب استراتژی قیمت‌ گذاری

قیمت‌گذاری با اطمینان، نیازمند شناخت قواعد ده‌گانه‌ی مربوط به آن می باشد. در کتاب استراتژی قیمت‌گذاری شما با این قواعد آشنا خواهید شد؛ قواعدی طلایی برای افزایش سود و درآمد در بازارهای رقابتی. این قواعدی عبارتند از:

عادت تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید.

ارزش ارائه‌شده به مشتریان خود را بشناسید.

یکی از سه استراتژی ساده‌ی قیمت‌گذاری را به کار ببرید.

با مشتریان خود بهتر بازی کنید.

مطالعه بیشتر