دانلود جزوه کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی دکتر رحمانی کهنموئی

دانلود جزوه کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی دکتر رحمانی کهنموئی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
100,000 تومان 8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی دکتر رحمانی کهنموئی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی دکتر رحمانی کهنموئی و دکتر عمو اوغلی در قالب فایل pdf و در ۱۷۶ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. 

دانلود جزوه کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی دکتر رحمانی کهنموئی

داوطلبان هر یک از گرایش‌های امتحانی آزمون دکتری کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی لازم است با توجه به سرفصل‌های آزمون دکتری رشته کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی که در دفترچه ثبت نام دکتری درج شده، نسبت به مطالعه و کسب آمادگی لازم برای آزمون اقدام نمایند.

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی و ضرایب دروس به صورت کلی اقدام می‌کند. بدین صورت که ضریب دروس عمومی (شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی) برابر ۱ و ضریب دروس تخصصی برابر ۴ است. اما جزئیات منابع آزمون دکتری رشته کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی اعلام نمی‌شود.

قابل توجه است که منابع زبان عمومی دکتری و منابع استعداد تحصیلی که بین داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف یکسان است، در صفحات مربوطه درج شده که داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع دقیق و پرسیدن سؤالات خود در این باره به این صفحات مراجعه نمایند. همچنین امکان دانلود رایگان کتاب زبان عمومی و کتاب استعداد تحصیلی سایت پی‌اچ‌دی تست در صفحات مذکور برای داوطلبان عزیز فراهم شده است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر