توضیحات فایل:
دانلود جزوه مدیریت سیستمهای حمل و نقل و چالشهای حرفه ای صنعت گردشگری
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوه درس مدیریت سیستمهای حمل و نقل و چالشهای حرفه ای صنعت گردشگری دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد که با فرمت pdf در ۴۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
جزوه مدیریت سیستمهای حمل و نقل و چالشهای حرفه ای صنعت گردشگری
سر فصل
۱.پیشینه صنعت گردشگری جهان
۲ .پیشینه صنعت گردشگری درایران
۳ .نگاهی به برنامه های ملی توسعه گردشگری ایران
۴ .بررسی نتایج برنامه های توسعه گردشگری
۵ .نقش سیاستگزاری و برنامه های توسعه گردشگری
۶ .نقش وجایگاه قانون در برنامه های توسعه گردشگری کشور
۷ .عوامل وموانع موثر در عدم تحقق اهداف و برنامه های توسعه گردشگری کشور
۸ .مدیریت بحران و ضرورت توجه به آن در برنامه های توسعه گردشگری
۹ .ساختار سازمانی گردشگری وسیستم های تصمیم گیری واجرایی بعنوان چالشهای اصلی توسعه گردشگری کشور
۱۰ .جایگاه و نقش ایران در طرح های توسعه منطقه ای و بین الملل
خلاصه چالش های صنعت حمل و نقل در گردشگری:
رشد شرکت های حمل و نقل و افزایش تقاضا باعث شده است. که سیستم های حمل و نقل، چالشهایی را برای دولت ها ،برنامه ریزان و مهندسان به وجود آوردند. با هم به بررسی این چالشها می پردازیم.
برنامه ریزی:
از دیدگاه شرکت هایی که خدماتی را در زمینه حمل و نقل ارائه می دهند.برنامه ریزی یک مسئله ی همیشگی است. مقصود از برنامه ریزی این است که شرکت بکوشد تا با توجه به تقاضا ی مشتریان وسایل لازم را تامین نماید.برنامه ریزی در حمل و نقل از آن جهت اهمیت دارد که ماهیت عرضه در سیستم حمل و نقل به چنین چیزی نیاز دارد.این مسئله در زمان هایی خاص بیشتر به چشم می آید.
عدم وجود ظرفیت برای برطرف کردن نیاز مشتری ویا خالی ماندن ظرفیت از چایش هایی است. که باید راه حلی برای آن اندیشیده بشود. در صورت خالی ماندن صندلی ها ، بخش از در آمده بالقوه ی یک وسیله نقلیه از دست خواهد رفت در حالی که هزینه هایی عملیاتی مثل دستمزد راننده و سوخت بدون توجه به تعداد مسافر همواره دارای مبلغ ثابتی هستند.