دانلود پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد

دانلود پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد:

شبکه چیست؟

امروز همه ما بدون اینکه بدانیم ، در حال استفاده از شبکه ها هستیم. تلگرام ، اینستاگرام و اینترنت مثال های استفاده روزمره ما از شبکه ها هستند.تکنولوژیهای جدیدی مانند ایترنت اشیا ، گجت های پوشیدنی ، هوش مصنوعی ،تلفن ،دوربین و تلویزیون های اینترنتی که همه روزه اطلاعات آنها در رسانه ها شنیده می شود به طرق مختلف از شبکه و زیر ساخت آن بهره می برند. اما برای تعریف مفهوم شبکه و چرایی آن ، نیاز به بررسی تاریخچه زندگی انسانها داریم.

انسان موجودی اجتماعی است و برای ادامه حیات خود ، نیازی جدی به برقراری ارتباط با دیگران  دارد. علاقه انسانها به زندگی در کنار یکدیگر باعث شکل گرفتن شبکه روستاها و شهرها شده است. همچنین بوجود آمدن زبان نتیجه تلاش های انسان های نخستین برای ارتباط با دیگر انسان ها بوده است .

حالا می توانیم بگوییم شبکه چیست و تعریفی بهتر از واژه شبکه ارایه دهیم. شبکه یا همان نتورک Network ، به مجموعه ای گفته میشود که با اهدافی خاص برای دسترسی به توانایی و قابلیت های خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. عنوان شبکه را ممکن است زیاد شنیده باشید. برای مثال . شبکه آبرسانی، شبکه عصبی بدن انسان، شبکه حمل و نقل ریلی و از این دست که همه  از تعریف بالا پیروی می نمایند.
تعریف دیگر از شبکه : به مجموعه ای ۲ یا چند کامپیوتر که بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و بتوانند منابع خود را در اختیار دیگری قرار دهند شبکه گفته می شود.

مطالعه بیشتر