پاورپوینت جامع شرکت تجارت الکترونیک علی بابا

پاورپوینت جامع شرکت تجارت الکترونیک علی بابا
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

پاورپوینت جامع شرکت تجارت الکترونیک علی بابا

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین تحقیق درس مدیریت سازمانهای فرهنگی و هنری مقطع کارشناسی مدیریت جهانگردی نگاهی به کسب و کار های نوپا در حوزه فرهنگ و هنر با عنوان پاورپوینت جامع شرکت تجارت الکترونیک علی بابا می باشد که با فرمت ppt در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست پاورپوینت:

تاریخچه شکل گیری

هدف از ایجاد استارتاپ

ویژگی ها و مزایا

نگاهی به فرآیند مدیریت

نگاهی به منابع انسانی

جامعه هدف

ضعف های استارتاپ

جمع بندی پایانی

منابع و مراجع

پاورپوینت جامع شرکت تجارت الکترونیک علی بابا

جک ما از اینترنت و علی بابا برای تأثیر گذاشتن و بالا بردن خرید و فروش جهانی و کمک کردن به کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌کند. او شروع به معرفی کسب و کارهای چین در جهان کرد. جک ما با هدف آسان کردن معاملات تجاری بین خریداران و فروشندگان و از بین بردن محدودیت زمانی و مکانی سایت علی‌بابا را راه‌اندازی کرد. این سایت ابتدا با یک گروه ۱۸ نفره و سرمایه‌ای کوچک راه‌اندازی شد و به‌تدریج برای گسترش آن در سطح جهان تلاش شد. این شرکت هم اکنون ۲۵ هزار کارمند و نزدیک به ۵۰۰ میلیون مشتری دارد.

جک ما، مدیر عامل و موسس شرکت علی‌بابا عقیده داشت افراد باید بتوانند در محیط اینترنت معاملات خود را بسیار راحت‌تر از قبل انجام دهند. او به این موضوع نیز توجه کامل داشت که بسیاری از افراد شاید نتوانند از وب‌سایت‌های الکترونیکی استفاده کنند و به عبارتی علم و مهارت آن را نداشته باشند بنابراین طراحی بسیار ساده و در عین حال هوشمندانه در سایت یکی از عوامل جذابیت این نوع تجارت خواهد بود.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر