پاورپوینت آشنایی با شبکه های اجتماعی

پاورپوینت آشنایی با شبکه های اجتماعی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت آشنایی با شبکه های اجتماعی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت آشنایی با شبکه های اجتماعی در قالب pdf و در۲۵ اسلاید با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پاورپوینت آشنایی با شبکه های اجتماعی‬‎

 شرح مختصر:

مشخص است که از میزان اهمیت شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی مطلع شده‌اید و می‌دانید که موج این شبکه‌ها توانسته است یک انقلاب در بازاریابی آنلاین ایجاد کند. اما سوالی وجود که چرا شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها بسیار مهم و ضروری هستند؟

۱. شما بواسطه شبکه‌های اجتماعی می‌توانید ترافیک هدفمند شده وارد وبسایت خود کنید. یعنی افرادی که وارد وب‌سایت شما می‌شوند، مشخصا همان مخاطب هدف شما هستند. در کنار تاثیرگذاری این شبکه‌ها روی ترافیک وب‌سایت، اثرگذاری آنها روی سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) هم بسیار چشمگیر است.

۲. شبکه‌های اجتماعی بسترهای مناسبی برای برقراری ارتباط با مشتری‌ها هستند. با حضور موثر شما در شبکه‌های اجتماعی و یک استراتژی مناسب، پیام برند شما به آنها منتقل خواهد شد. از طرفی، اطلاع‌رسانی برای شما آسان می‌گردد و راحت‌تر می‌توانید درباره برنامه‌های خود، آنها را مطلع کنید.

۳. از امکانات دیگر این شبکه‌ها می‌توانیم به امکان پاسخ‌دهی سریع به سوالات مخاطبان اشاره کنیم. این مهم سبب می‌شود که میزان چشم‌انداز برند شما در برابر مخاطبان‌تان حفظ شود.

فهرست مطالب:

– تعریف شبکه اجتماعی
– تاریخچه شبکه اجتماعی
– اشنایی با شبکه های اجتماعی اینترنتی
– شبکه های اجتماعی اینترنتی در دنیا
– ادرس برخی شبکه های اجتماعی اینترنتی
– شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران
– ادرس تعدادی از شبکه های اجتماعی ایرانی
– سوال ها

 پاورپوینت آشنایی با شبکه های اجتماعی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر