پاورپوینت استاندارد هتل

پاورپوینت استاندارد هتل
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,200 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت استاندارد هتل

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پاورپوینت استاندارد هتل مشتمل بر۴۸ اسلاید تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫استاندارد هتل‬‎

شرح مختصر:

«ایزو» در واقع حروف اختصاری International Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی است که یک مجمع بین المللی از سازمانهای استاندارد کشورهای عضو، آن را تشکیل می دهد. ایزو یک شبکه از مؤسسات استاندارد ملی در ۱۴۷ کشور دنیا است؛ بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو سوئیس فعالیت می کند، که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را دارد. ایزو یک موسسه غیر دولتی است، یعنی هر کدام از اعضای آن الزاماً نماینده ملی کشور خود نیستند. با این همه ایزو یک نقش مهم بین بخشهای خصوصی و عمومی بازی می کند؛ چرا که اعضای آن یا در دولت و مؤسسات دولتی دارای سمت هستند، و یا نماینده دولت هستند. از طرف دیگر بقیه اعضا که نقش خصوصی دارند نقش مهمی در ارتباطات صنعتی دارند و در نتیجه با دولت های متبوعشان در تعامل مستقیم قرار دارند. بنابراین ایزو مانند یک پل ارتباطی عمل می کند که هم رضایت کسب و کار و هم درخواست عموم را تأمین می کند.

کنسرسیوم ارزیابی و اعتبار سنجی شرکت ها (کاوش) درصدد است با ارائه خودآموزهای ایزو و محتوای علمی در زمینه استانداردها گامی موثر در شناخت و بکارگیری استانداردهای کاربردی داشته باشد.

پاورپوینت استاندارد هتل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر