خلاصه درس روشهای تحلیل جمعیت

خلاصه درس روشهای تحلیل جمعیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه درس روشهای تحلیل جمعیت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت خلاصه درس روشهای تحلیل جمعیت تالیف شهلا کاظمی پور مشتمل بر ۱۵۶ اسلاید تهیه و تدوین و آماده دانلود گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫خلاصه درس روشهای تحلیل جمعیت‬‎

شرح مختصر:

کتاب روش های مقدماتی تحلیل جمعیت توسط شهلا کاظمی پور در سال ۸۷ تهیه شده. در این کتاب روش های جمع آوری اطلاعات جمعیتی و فنون تجزیه و تحلیل این اطلاعات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

هدف کلی درس در این کتاب ، آشنایی با اصول و موضوعات اساسی و نه چندان پیچیده مربوط به تکنیک تحلیل متغیرهای جمعیتی است تا به وسیله آن دانشجو بتواند شاخص های خاص جمعیتی را تعیین نماید . برای حصول به این هدف در ابتدا دانشجو با منا بع آمارهای جمعیتی و راه هایی آشنا می شود که به وسیله آنها م ی تواند آمارهای جمعیتی را بدست آورد .

١. آشنایی با منابع اطلاعات جمعیتی
٢. آشنایی با توزیع و ترکیب جمعیت، شاخصها و روشهای گرافیکی توصیف آن
٣. آشنایی با روش مطالعه و نمایش پدیده های جمعیتی به طریق هندسی
۴. آشنایی با روشهای تجزیه و تحلیل جمعیت
۵. آشنایی با حرکات جمعیت
۶. آشنایی با عوامل پدیده مرگ و میر و چگونگی محاسبه میزا ن های آن
٧. آشنایی با چگونگی تهیه انواع جدول عمر و محاسبه شاخص امید به زندگی
٨. آشنایی با پدیده باروری، چگونگی محاسبه میزا ن ها و ترسیم منحنی های آن
٩. آشنایی با پدیده های ازدواج، طلاق، مهاجرت و چگونگی محاسبه میزا ن های آن
………..

خلاصه درس روشهای تحلیل جمعیت

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر