پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد – گریفین

پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد – گریفین
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد – گریفین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد- گریفین ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر غلامرضا معمار زاده با فرمت pdf در ۱۲۷ صفحه به همراه فایل پاورپوینت (فصول ۱۳ الی ۱۹) در ۵۷ اسلاید بهمراه پاورپوینت فصل ۱۰ با عنوان ارتباطات و پرورش اطلاعات در ۳۵ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این خلاصه کتاب برای آزمون دکتری و کارشناسی ارشد بسیار مناسب می باشد.

فهرست:

  • رشته رفتار سازمانی ۴
  • اداره مردم و سازمانها ۱۱
  • مدیریت جهانی و گوناگونی در سازمان ۱۶
  • تفاوتهای فردی ۲۴
  • انگیزش- مفاهیم اولیه ۳۵
  • انگیزش مفاهیم پیشرفته ۴۱
  • طراحی شغل و پویایی های نقش ۴۹
  • هدف گذاری و ارزیابی عملکرد ۵۷
  • فشار عصبی ناشی از کار ۶۷
  • ارتباطات و پرورش اطلاعات ۷۲
  • پویایی های گروه ۷۸
  • تیم و گروه ۸۵
  • رهبری ۸۹
  • قدرت، سیاست ۹۵
  • تصمیم گیری ۹۹
  • ساختار اصلی سازمان ۱۰۶
  • طرح سازمان ۱۱۰
  • فرهنگ سازمان ۱۱۵
  • غییر و بهسازی سازمان ۱۲۱

پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد – گریفین

فصل نگرش های کلی به طراحی سازمان

— بروکراسی ایده آل

— واژه بروکراسی با قوانین و روشهای خشک، کاغذ بازی، وقت گذرانی، کندی و عدم کارایی مرتبط می باشد.

— بروکراسی ایده آل و برهفت ویژگی اساسی دارد. (تقسیم کار، سلسله مراتب اختیار و قوانین و مقررات) به عنوان جنبه هایی از ساختار سازمان قبلاً بحث شده است.

—۱ رویه ها و مقررات

—۲ تقسیم کار

—۳ سلسله مراتب اختیار

—۴ شایستگی فنی

—۵ تفکیک مالکیت

—۶ دارایی و حق جایگاه

—۷ مستند سازی

— اصول کلاسیک سازمان

— دومین طرح جهان شمول در اوایل قرن توسط هنری فایول

– مهندسی و مدیر اجرایی شرکت استخراج معدن

– ظهورکرد، اولین طبقه بندی عناصر اساسی مدیریت را که امروزه وظایف مدیریت برنامه ریزی، سازماندهی، فرماندهی،هماهنگی و کنترل

– خوانده می شود را انجام داده است.

— سازمان انسانی

— لیکرت رویکرد طراحی سازمانش را سازمان انسانی می خواند.

—لیکرت چهار سیستم سازماندهی را شرح میدهد : سیستم سبک استعماری، سیستم گروه مشارکتی، سیستم

— دیکتاتوری پدرسالانه، سیستم مشورتی،

— لیکرت هر چهار سیستم را در متغیرهای سازمانی هشتگانه تشریح مینماید: فرایندهای رهبری، نیروهای

—انگیزشی ، فرایندهای ارتباطی، فرایندهای نفوذ متقابل، فرایندهای تصمیم گیری، فرایندهای هدف گذاری، فرآیند های کنترل و هدفهای عملکرد و آموزش.

مطالعه بیشتر