متن کامل کتاب راهنمای بدنسازی فوتبال برای سنین پایه

متن کامل کتاب راهنمای بدنسازی فوتبال برای سنین پایه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

متن کامل کتاب راهنمای بدنسازی فوتبال برای سنین پایه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل متن کامل کتاب راهنمای بدنسازی فوتبال برای سنین پایه در قالب فایل pdf و در ۲۱۰ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

مقدمه

کودکان اشتیاق طبیعی به بازی و فعالیت های جسمانی دارند. فوتبال، حتی به ابتدایی ترین شکل خود که ضربه زدن و تعقیب یک توپ است، یک فعالیت جسمی مؤثر و مفرح را به همراه دارد. در واقع برای انجام بهترین شکل این بازی در حالت رقابتی، بازیکنان باید از نظر جسمانی آماده باشند.بیشتر مربیان به این نتیجه رسیده اند که آماده سازی کودکان در تناقض با سن آنها نیست. در واقع، یک طرح صحیح و برنامه مناسب که از سنین پایین شروع شود، می تواند از آسیب ها جلوگیری کند، دوره بازیگری را طولانی کند و به بازیکن کمک کند تا زمانی که به سن بزرگسالی می از سال، پتانسیل بالاتری داشته باشد.

راهنمای بدنسازی فوتبال برای سنین پایه

وقتی که از مربیان سوال شود، که مهارت و قابلیت تکنیکی مهمتر است با آمادگی جسمانی ، اکثر آنها می گویند که مهارت و قابلیت تکنیکی مهمتر از آمادگی جسمانی است، در حالی که همین مربیان در گام اول، سریعتر بن، قوی ترین و بلند قدترین بازیکنان را انتخاب می کنند و بقیه بازیکنان را روی نیمکت ذخیرهها می نشانند.

حتی اگر با این قضیه موافق نباشند، می دانند که قوای جسمانی معمولا پر تکنیک و مهارت غلبه می کند.در نتیجه اکثر مربیان و خانواده های مشتاق، کودکان شان را تحت یک برنامه تمرینی مورد نیاز قرار می دهند، به این امید که قدرت، سرعت و استقامت آنها بیشتر شود و به بازیکنان بهتری تبدیل شوندبرخی از مربیان و والدین آگاه هستند که تمرینات ویژه ورزشی- تمریناتی که مشابه نیازها و الگوهای حرکتی فوتبال هستند – در مقایسه با تمرینات عمومی و پایه، نتایج بهتری را باعث خواهند شد. آنها طراحی تمرینات ویژه فوتبال را پیشنهاد می کنند و مطمئن هستند که نتایج آن را به سرعت خواهند دید. کودکان با تیم آنها در یک دوره زمانی کوتاه پیشرفت قابل توجهی را به دست خواهند آورد….

مطالعه بیشتر