خلاصه کتاب نسل پنجم بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf

خلاصه کتاب نسل پنجم بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
170,000 تومان 13,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب نسل پنجم بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب نسل پنجم بازاریابی: فناوری برای بشریت فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان است که با فرمت pdf در ۵۱ صفحه با کیفیت عالی با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب نسل پنجم بازاریابی (Marketing 5.0) یکی از جدیدترین کتاب‌هایی است که فیلیپ کاتلر، به کمک دو تن از بزرگان بازاریابی جهان روانه بازار کرده است. در این کتاب به خدماتی اشاره می‌شود که تکنولوژی در اختیار کسب و کارها و سازمان‌ها قرار می‌دهد و بازاریابی و فروش را برای آن‌ها تسهیل می‌کند. از این رو است که روی جلد و زیر عنوان این کتاب، عبارت «فناوری برای بشریت» درج شده است.

کتاب نسل پنجم بازاریابی فیلیپ کاتلر، توضیح می دهد که چگونه می توان در نسل جدید بازاریابی از تکنولوژی برای پاسخ به نیاز مشتریان استفاده کرد. فیلیپ کاتلر از اساتید مطرح بازاریابی است که با پیروی از الگوی نسل X بازاریابی به موضوعات حیاتی در بازاریابی مدرن می پردازد. در بازاریابی مدرن همه چیز در کنار یکدیگر با هدف ثبت تجربه بهینه مشتری قرار می گیرند.

فصول دانلود خلاصه کتاب نسل پنجم بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf:

بخش اول: مقدمه

فصل ۱: به بازاریابی نسل ۵ خوش آمدید: فناوری برای بشریت

فصل ۲: شکاف نسلی: بازاریابی برای نسل پس از جنگ (پربچه)، X ، Y ، Z و آلفا

فصل ۳ : دوقطبی شدن رفاه: ایجاد شمول و پایداری برای جامعه

فصل ۴ : شکاف دیجیتالی: ایجاد فناوری شخصی، اجتماعی و تجربی

بخش ۳:استراتژی های جدید برای بازاریابی مجهز به فناوری

فصل ۵ : سازمان دیجیتالی آماده: اتخاذ یز استراتژی برای همه مناسب نیست

فصل ۶ : فناوری بعدی زمان استفاده از فناوری های شبیه به انسان فرا رسیده است.

فصل ۷ : تجربه جدید مشتری ماشینهای عالی، اما انسان ها خونگرم و صمیمی هستند

بخش ۴ : تاکتیز های جدید برای استفاده از فناوری بازاریابی

فصل ۸ : بازاریابی داده محور: ایجاد زیست بومی از داده ها برای هدف گذاری بهتر

فصل ۹ : بازاریابی پیش بینانه: پیش بینی تقاضای بازار با اقدامی کنش گرایانه

فصل ۱۰ : بازاریابی زمینه ای: ایجاد حس و پاسخ شخصی سازی شده

فصل ۱۱ : بازاریابی پیشرفته: ارائه تعامل انسانی مجهز به فناوری

فصل ۱۲ : بازاریابی چابز: اجرای عملیات با سرعت و مقیاس مناسب

مطالعه بیشتر