دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمدیان

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمدیان
نوع فایل
word و pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمدیان

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش ،لینک دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان بصورت کامل با فرمت pdf با کیفیت عالی در ۳۷ صفحه بهمراه یک دوره نمونه سوالات تشریحی درس مدیریت تبلیغات و برند با کد درس ۱۲۱۸۶۷۷ و نمونه سوالات درس مدیریت تبلیغات و برند در قالب فایل ورد ( word ) بهمراه پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب مدیریت تبلیغات و برند دکتر محمدیان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمایید.

مروری اجمالی برکتاب

این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

شما در این کتاب می توانید ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، با الگوی ساخت تبلیغات آشنا شوید و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار دهید. پرداختی ایرانی و منطبق بر فضای حاکم بر کسب و کار در ایران به همراه مثال های ایرانی این کتاب را قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه و بازار کار کرده است.

تبلیغ در زبان عربی هم کلمه ی ایصال است و هم کلمه ی ابلاغ. در فارسی در مورد هر دوی این ها کلمه ی رسیدن و رساندن به کار برده می شود ولی در زبان عربی ایصال را به جای ابلاغ نمی شود به کار برد. ایصال معمولا در مورد رساندن چیزی به دست کسی یا در حوزه ی کسی است یعنی در مورد امور جسمانی و مادی به کار می رود. ولی ابلاغ در مورد رساندن یک فکر و یا یک پیام است یعنی در مورد رساندن چیزی به فکر و روح و ضمیر و قلب کسی به کار می رود و از این رو محتوای ابلاغ یک فکر و یا احساس است و به عبارت دیگر معمولا ابلاغ را در مورد پیام ها و سلام ها و امثال این ها به کار می برند. پس تبلیغ از نظر لغوی یعنی رساندن یک پیام از کسی به کس دیگر.

فهرست مطالب خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمدیان:

فصل اول: تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

فصل دوم: از دریاچه‌ی تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی

فصل سوم: اهداف تبلیغ

فصل چهارم: بودجه‌بندی تبلیغات

فصل پنجم: پیام تبلیغ

فصل ششم: رسانه

فصل هفتم: ارزیابی اثربخشی تبلیغات

فصل هشتم: کج‌روی‌ها و انحرافات در تبلیغ

مطالعه بیشتر