دانلود جزوه کامل سیستم های تهویه مطبوع (hvac ) دکتر سعیدی

دانلود جزوه کامل سیستم های تهویه مطبوع (hvac ) دکتر سعیدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه کامل سیستم های تهویه مطبوع (hvac ) دکتر سعیدی

در این پست جزوه کامل و تایپ شده سیستم های تهویه مطبوع (hvac ) دکتر سعیدی از دانشکده مکانیک دانشگاه شریف رو برای فروش قرار دادیم  که در ۱۹ قسمت جداگانه بحث کرده لیست ۱۶ قسمتش طبق شکل زیر هست و سه قسمت پایانی در مورد طراحی بارهای سرمایشی هستند.

Image result for ‫جزوه سیستم های تهویه مطبوع دکتر سعیدی‬‎

جزوه ای با کیفیت و کاربردی

دانلود جزوه کامل سیستم های تهویه مطبوع (hvac ) دکتر سعیدی

تهویه مطبوع چیست:

انجام عملیاتی روی هوا تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، کار کردن یا عملیات صنعتی معین، راحت و بهداشتی کرد و به حد مطلوب برسانیم. تهویه مطبوع باعث می‌شود شرایط هوا طبق روش خاصی به صورت اتوماتیک ثابت بماند یا تغییر کند.

تهویه مطبوع یا هوارسانی دلپذیر یا هوایش دلپذیر شاخه‌ای از مهندسی مکانیک است. وظیفه آن تأمین شرایطی است که موجب رفاه انسان شود و برای نگهداری محصول یا فرایند خاصی مورد نیاز باشد. برای انجام چنین عملی دستگاهی با ظرفیت مناسب بایستی نصب و در طی سال کنترل گردد. ظرفیت دستگاه با حداکثر بار لحظه‌ای واقعی تعیین می‌گردد و نوع کنترل نیز با توجه به شرایطی که باید در طی مدت اعمال پیک بار و بار جزئی تأمین شود، مشخص می‌شود.

شما می توانید فایل با مشخصات ذکر شده در بالا را از طریق همین صفحه دانلود بفرمایید. این سایت با دارا بودن بانک اطلاعات گسترده از فایل های مورد نیاز جامعه بهترین مکان برای جست و جوی فایل های مورد نیاز می باشد. صدها هزار فایل با عناوین مختلف جهت دانلود گردآوری شده است.

تحقیق، مقاله،پروژه، کتاب، جزوه و فایل های کم یاب  از جمله فایل های موجود در سایت جهت دانلود هموطنان عزیز می باشد. برخی از فایل ها رایگان و برخی پولی می باشند که در صورت پرداخت وجه لینک دانلود ظاهر خواهد شد. همه فایل ها دارای پشتیبانی بوده و در صورت بروز مشکل می توانید از طریق صفحه تماس با ما در سایت فروشنده اقدام به حل مشکل خود نمایید.

مطالعه بیشتر