خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

در این بخش خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر سجادی شامل نکات مهم و مفید کتاب با فرمت pdf در ۷۸ صفحه در اختیار شما دانشجویان رشته های مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی عزیز قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این کتاب را از فروشگاه با قیمت بسیار ناچیزی دریافت نمایید.

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

حسابداری مدیریت یا حسابداری مدیریتی بر استفاده از اطلاعات حسابداری برای مدیران در سازمان‌ها، جهت مهیا کردن آن‌ها برای تصمیم‌سازی کسب و کار آگاهانه تأکید دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کارکردهای کنترل و مدیریت شان را بهتر تجهیز نمایند.

در مقابل اطلاعات حسابداری مالی، اطلاعات حسابداری مدیریتی این خصوصیات را دارند:

در درجه اول نگاه رو به آینده دارند، به جای تاریخی (نگاه به گذشته).

برای پشتیبانی از تصمیم‌گیری به‌طور کلی مبتنی بر مدل با درجه‌ای از انتزاع هستند، به جای مبتنی بودن بر مورد.

برای استفاده در سازمان طراحی شده و درنظر گرفته شده‌اند، به جای اینکه برای استفاده ذی نفعان، بستانکاران، و قانونگذار در نظر گرفته شده باشد

معمولاً محرمانه بوده و توسط مدیران استفاده می‌شود تا گزارشگری عمومی

با ارجاع به احتیاجات مدیران محاسبه می‌شود، و اغلب توسط سامانه‌های اطلاعات مدیریت استفاده می‌شود، نه با ارجاع به استانداردهای عمومی حسابداری مالی.

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر